2010-11-09

Jamen då var det visst vinter igen…

 

DSC01459

Bara på ett par timmar blev det så här mycket snö och det blåser som attan. Gammelmannen fick faktiskt på sig ett skydd för ryggen eftersom det är blötsnö, men annars är det inga kläder på mina hundar. Ceci fick lite gårdisfnatt i snöyran och for fram som en liten iller i snön.
Men men… snön lär ju inte bli kvar särskilt länge så det är bara att härda ut ett tag.
Äntligen börjar jag få lite ordning på datorn och har börjat kunna uppdatera hemsidorna, men inte känns det riktigt som min dator och eftersom jag har ett annat officeprogram så är det inte alla dokument på externa hårddisken som går att öppna. Å andra sidan så är det ju lite roligt att lära sig lite nya saker och min lilla nya minidator är bara för läcker, alldeles rosa och en liten extern hårddisk som drivs med USB-port. Så nu sparar jag all info på den. Man lär sig :-)

Inga kommentarer: