2010-02-21

Vet inte riktigt vad jag ska säga om detta...

Efter allt snöande var det helhärligt att se solen... snön gnistrade så vackert. Det tog en stund att trampa till alla gångar igen, tur att jag har snöskorna. Tomten ser ut som en labyrint.
Hundarna ser knappt varandra när de springer i labyrinten. Arete är den som är tåligast mot kylan, gammelmannen blir fort stel och kall och kan knappt ta sig fram i lössnön. Lillgumman är inte så mycket bättre... hon heller, men Arete hon hänger efter mig vart jag än går och ska kolla vad jag gör. Ibland tar hon ett skutt rakt ut i djupsnön och far runt som en mullvad under snön.
Hon är för rolig.

Hej och hå... mera snö.


På eftermiddagen började det snöa igen, men jag såg solen när jag var på väg hem och kunde ju inte låta bli att ta fram kameran och ta ett kort.
Kanske är det just sådant man inte ska göra när man kör på motorvägen???
Jaja, jag kunde inte låta bli i alla fall.

Inga kommentarer: